Nieuwe clubkleding!

28 mei 2021 10:30

Met trots presenteren wij u de nieuwe clubkleding!

Deze week en volgende week wordt de nieuwe clubkleding uitgereikt aan onze spelende leden.

Met trots presenteren wij u onze nieuwe wedstrijdshirts voor senioren, gesponsord door AH Westerik & Jan Burghout, nieuwe trainingspakken voor jeugd en senioren, gesponsord door AH Westerik en B&K Advies en nieuwe tassen voor de jeugd en senioren gesponsord door AH Westerik, ARQA en Nenspower. Alle kleding en tassen zijn wederom verzorgd door 11Teamsports Apeldoorn.

Wij zijn onze sponsoren heel erg dankbaar, zonder hun bijdrage was dit niet mogelijk geweest!

2b601a85-d6df-42d3-b2ea-d5fb9f27bdef.jpg42d828eb-309c-4bc1-a8d0-f138080fb347.jpg

Lees meer over:
AH westerik Arqa B&K advies Jan Burghout Nenspower beekbergen