In memoriam Hendrik Hulleman

3 april 13:15  Met verdriet en verslagenheid hebben wij kennisgenomen van het plotselinge overlijden van ons zeer gewaardeerd lid: Hendrik Hullemanmeer »

Verlenging samenwerking Danny van Engeland en Piet Panman

25 januari 8:30  Wij zijn blij u te kunnen informeren dat wij ook voor komend seizoen (2024 – 2025) Danny van Engeland hebben weten vast te leggen als hoofdtrainer. De afgelopen 2½ seizoenen heeft Danny al bewezen een (meer dan) goede trainer te zijn voor onze hoofdmacht. Naast zijn trainerskwaliteiten is Danny ook een op en top clubman, die mensen weet te motiveren om zich op allerlei ander vlak in te zetten voor de club. Daarnaast heeft hij een mooie band met de spelersgroep.meer »

JO19-3 team

7 november 16:15  Enige tijd geleden zijn wij benaderd door het COA met het verzoek om één van onze velden overdag ter beschikking te stellen voor voetbalactiviteiten door de minderjarige asielzoekers die momenteel in het Fletcher hotel verblijven. meer »

Kledingplan vv Beekbergen

9 oktober 17:00  Ruilmomenten komend seizoen gepland 7 December 2023 1 Februari 2024 4 April 2024 Juni 2024 nog te bepalen i.v.m. overschrijvingen meer »

Fysiotherapiepraktijk Pisters gaat inloopspreekuur houden voor jeugdspelers van v.v. Beekbergen

2 september 11:00  Vanaf maandag 11 september is er een gratis fysiotherapie inloopspreekuur op de club voor jeugdspelers van v.v. Beekbergen. Voor meer informatie, zie de bijlage. meer »

Stichting Omnisport staakt pogingen om te komen tot Multifunctioneel Sportcentrum in Beekbergen

22 mei 20:45  Het bestuur van de Stichting Omnisport Beekbergen heeft besloten de pogingen te staken om te komen tot een Multifunctioneel Sportcentrum in Beekbergen. In de afgelopen 8 jaar heeft de stichting – waarin de voetbalvereniging, tennisvereniging en zaalsportvereniging samenwerken – een flink aantal scenario’s uitgewerkt maar bij alle pogingen blijkt steeds dat zonder financiële ondersteuning van de gemeente Apeldoorn geen enkele business case sluitend is te krijgen. Er zijn al die jaren intensieve contacten geweest met diverse partijen waaronder de gemeente maar dit heeft helaas niet tot resultaat geleid. “Na alle pogingen gooien we voor dit moment de handdoek in de ring en we vinden dat we daarover nu duidelijkheid moeten verschaffen naar onze achterban”, aldus voorzitter Jan Blom: “Wij zien een multifunctioneel sportcentrum nog steeds als een belangrijke bijdrage aan de leefbaarheid in onze dorpen maar blijkbaar is er op dit moment de tijd niet rijp voor.” De stichting zal wel blijven voortbestaan om op andere manieren de (sport)belangen van de inwoners van Beekbergen, Lieren en Oosterhuizen te blijven behartigen. meer »

Ga naar archief