Zondag 1 houdt de 3 punten in Beekbergen!

Beekbergen 1 (zon)

Holten 1 (zon)

12 februari 2023 14:00

M. Arnoldus

Sportpark Veldhof
Veldhofweg 31
7361TA
BEEKBERGEN
tel. 055-5061928

Na de zwaarbevochten overwinning van vorige week bij Overwetering zat de sfeer er goed in. Door die overwinning heeft iedereen donderdag weer kunnen genieten van de ‘’Snack van de week’’. Dit keer was het een lange lummel speciaal die verzorgd werd door Ap van Engeland. De snack van de week is sinds dit seizoen een traditie bij elke wedstrijd die wordt gewonnen door het eerste.

Afgelopen zondag kwamen de gasten uit Holten op bezoek. In de eerste helft had Beekbergen het erg lastig en speelde erg slordig. Aan de andere kant kwam Holten er een paar keer uit en kregen een paar kleine kansen. Het team heeft daarentegen hard gewerkt om geen tegengoal te incasseren. Dit is gelukt en het team heeft de ‘’0 heilig gemaakt’.

Na de rust kwam Beekbergen steeds meer toe aan voetballen en dat leidde tot de voorsprong. De 1-0 goal kwam vanuit een vrije trap , waarbij Nick was neergehaald door de tegenstander. Joeri nam deze vrije trap en draaide de bal perfect op het hoofd van Cas die de hem op zijn beurt binnen kopte. Ongeveer een kwartier later werd de bal weggewerkt door onze verdediging en kwam de bal rechts van het veld in de hoek terecht. Jesse was goed aan het opletten en kon de bal heroveren van de verdediger van Holten. Hij speelde de vrijstaande Timme aan die net iets buiten de 16 meter stond. Timme kreeg de bal voor z’n voeten en bedacht zich geen moment en schoot hem in één keer in de verre hoek. 2-0. Met deze 2-0 voorsprong kon het team eindelijk een wedstrijd zonder spanning uitspelen. Een ander mooi moment aan het einde van de wedstrijd was het debuut van 2 jongens uit de A1, namelijk Hugo Driessen en Jurre van de Kamp uit de A1. Gefeliciteerd mannen!

Volgende week staat de belangrijke uitwedstijd tegen Turkse Kracht Deventer op het programma. We zien jullie graag om 14.30 bij Turkse Kracht Deventer. Uiteraard kunt u ook aankomende donderdag komen en genieten van de nieuwe ‘’snack van de week’’.

Pietertje:

Aankomende week mag Nick het roze shirt dragen tijdens de training, hij verloor de challenge en mag daarom het ‘’Pietertje van de week shirt’’ dragen.