Lidmaatschap

Per 1-1-2020 kent V.V. Beekbergen de volgende lidmaatschappen met de daarbij behorende contributie (per kwartaal):

Type lidmaatschap Contributie per kwartaal
Opmerkingen
Senior € 68,00  Incl. kledingpakket veld
Junior € 49,50  Incl. kledingpakket veld
Pupil € 44,25  Incl. kledingpakket veld
Minipups € 26,25 Spelend-trainend /Geen kledingpakket
Zaalvoetbal € 63,00 Inclusief kledingpakket
Zaal  & veldvoetbal € 83,50 Inclusief kledingpakket
Rustend € 22,00 Geen kledingpakket
45+ € 30,00 Incl. kledingpakket veld*

* Indien een speler van het 45+ team ook veldspeler in een ander team is dan betaalt de speler geen aparte bijdrage voor lidmaatschap van het 45+ team, ook betaalt de speler geen extra bijdrage voor het kledingpakket aangezien de speler deze betaalt via het reguliere lidmaatschap.

Klik hier voor het online inschrijfformulier.

Na de online inschrijving zullen wij uw aanmelding verwerken en ontvangt u van ons een bevestiging als we u kunnen inschrijven. Voor vragen kunt u contact opnemen met de ledenadministratie op [email protected].

Gegevens wijzigen?
Gaat u verhuizen of wijzigt uw telefoonnummer of emailadres dan is het belangrijk dat u de gewijzigde gegevens doorgeeft. In de Voetbal.nl app kunt u zelf de wijzigingen doorgeven. Het kan ook per mail op [email protected].

Lidmaatschap opzeggen?
Het opzeggen van het lidmaatschap kan alleen schriftelijk of per e-mail, gericht aan de ledenadministratie. Opzegging dient  te doen uiterlijk vier weken voor 30 juni of 31 december. Bij tussentijds opzegging moet u de resterende periode (dus tot en met 30 juni of 31 december) alsnog betalen.

Indien u in het bezit bent van een kledingpakket en/of andere attributen van V.V. Beekbergen dan dient u dit bij opzegging op afspraak schoon in te leveren bij de kledingcommissie voor 30 juni of 31 december. U kunt hiervoor een afspraak maken met de kledingcommissie op [email protected].

Stop je (tijdelijk) met voetballen maar wil je wel lid blijven van VVB?
U kunt uw lidmaatschap om laten zetten naar een rustend lidmaatschap. U dient dit aan te geven bij de ledenadministratie: [email protected]. Dit gebeurt dus niet vanzelf!

Wat doen wij met uw gegevens?
Op onze Privacy verklaring kunt u zien wat wij met uw gegevens doen.