Nieuwsoverzicht

Beleid teamindelingen jeugd

22 april 10:00  Eén keer per jaar wordt de teamindeling vastgesteld voor het volgende seizoen. Deze teamindeling wordt na afloop van het lopende seizoen bekend, waarbij het streven is dit voor de einddag te doen. De indeling vindt plaats vanuit verenigingsbelang met oog voor het individuele lid. Daar wordt mee bedoeld, dat altijd naar het totaalplaatje gekeken wordt; wat is het beste s voor de vereniging, alle leden tezamen. Natuurlijk wordt ook het belang van ieder individueel lid in acht genomen, maar dit individuele belang kan nooit zwaarder wegen dan dat van een ander individu, het team en de vereniging.meer »

In memoriam Hendrik Hulleman

3 april 13:15  Met verdriet en verslagenheid hebben wij kennisgenomen van het plotselinge overlijden van ons zeer gewaardeerd lid: Hendrik Hullemanmeer »

Verlenging samenwerking Danny van Engeland en Piet Panman

25 januari 8:30  Wij zijn blij u te kunnen informeren dat wij ook voor komend seizoen (2024 – 2025) Danny van Engeland hebben weten vast te leggen als hoofdtrainer. De afgelopen 2½ seizoenen heeft Danny al bewezen een (meer dan) goede trainer te zijn voor onze hoofdmacht. Naast zijn trainerskwaliteiten is Danny ook een op en top clubman, die mensen weet te motiveren om zich op allerlei ander vlak in te zetten voor de club. Daarnaast heeft hij een mooie band met de spelersgroep.meer »

JO19-3 team

7 november 16:15  Enige tijd geleden zijn wij benaderd door het COA met het verzoek om één van onze velden overdag ter beschikking te stellen voor voetbalactiviteiten door de minderjarige asielzoekers die momenteel in het Fletcher hotel verblijven. meer »

Kledingplan vv Beekbergen

9 oktober 17:00  Ruilmomenten komend seizoen gepland 7 December 2023 1 Februari 2024 4 April 2024 Juni 2024 nog te bepalen i.v.m. overschrijvingen meer »

Fysiotherapiepraktijk Pisters gaat inloopspreekuur houden voor jeugdspelers van v.v. Beekbergen

2 september 11:00  Vanaf maandag 11 september is er een gratis fysiotherapie inloopspreekuur op de club voor jeugdspelers van v.v. Beekbergen. Voor meer informatie, zie de bijlage. meer »

Ga naar archief