Clubcard

Wat is de clubcard van VV Beekbergen en wat kun je ermee?

De clubcard is in eerste instantie een betaalkaart. Als op de kaart saldo is geladen, kan je hiermee bij V.V. Beekbergen in de kantine betalen. Zo heb je dus geen cash of pinpas meer nodig, wel zo veilig en gemakkelijk. Dit betekent dat V.V. Beekbergen hiermee bijna “cashless” gaat worden, ook zo veilig voor de (bar en kantine-) medewerkers. Overigens kan je nog wel contant of met PIN blijven betalen.

De clubcard geeft je 5% korting op alle producten.

Hoe werkt het?

Je kunt een clubcard afhalen bij de bar van de kantine tijdens openingstijden. Je krijgt dan een brief met uitleg en de clubcard erbij. De Clubcard kun je daarna registreren op www.mijnlcs.nl (dit is tegenwoordig Mijn KNIP Online, je wordt automatisch doorgestuurd naar de nieuwe site) Dit kan met het pasnummer en de cvc code die op de voorkant van de clubcard staan. Vervolgens kom je in schermen waar je je persoonlijke gegevens invult, hiermee kan de clubcard ook makkelijker worden geretourneerd bij verlies. Tenslotte kun je saldo op de clubcard zetten, met iDEAL.

Voor wie?

De clubcard is er voor leden en ouders van jeugdleden van V.V. Beekbergen en voor teams van V.V. Beekbergen. Leden vanaf de JO13 elftallen kunnen een eigen clubcard halen bij de bar. Ouders van jongere leden kunnen een clubcard voor hun kind(eren) halen bij de bar. En Teamleiders kunnen een clubcard voor hun team ophalen.

De voordelen:

1. Geen gedoe meer met contant

2. Eenvoudig op te laden

3. Ook teamkaarten beschikbaar

4. Profiteren van bonus en korting op aankopen aan de bar

Veelgestelde vragen

Kan ik met de “V.V. Beekbergen Clubcard” ook ergens anders betalen?

Nee, met de “V.V. Beekbergen Clubcard” kan je vooralsnog alleen bij VV Beekbergen afrekenen.

Hoe kan ik saldo laden op mijn “V.V. Beekbergen Clubcard”?

Log in via de Le Credit Sportif pagina, dan kan je met iDEAL je saldo opwaarderen.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?

Nee, saldo kan niet worden teruggestort of cash worden teruggegeven.

Hoe activeer ik mijn “V.V. Beekbergen Clubcard”?

Via de Le Credit Sportif pagina kan je met de eerder ontvangen inloggegevens jouw “V.V. Beekbergen Clubcard” activeren. Zodra er saldo op is geladen, kan je deze gebruiken als betaalmiddel bij VV Beekbergen.

Hoe weet ik wat het actuele saldo op mijn “V.V. Beekbergen Clubcard” is?

Log in op de Le Credit Sportif pagina, dan zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Verder staat na afgerekend te hebben bij de bar je saldo op het scherm van de kassa, dus hier kun je naar vragen.

Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen?

Log in op de Le Credit Sportif pagina, dan kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Kan ik mijn “V.V. Beekbergen Clubcard” ook zelf blokkeren?

Ja, log in via de Le Credit Sportif pagina en onder de menuoptie ‘Passen’ blokkeer je het nummer van de betreffende “VV Beekbergen Clubcard”.

Wat moet ik doen indien mijn “V.V. Beekbergen Clubcard” niet werkt?

In dat geval stuur je een email naar [email protected]

Kunnen niet-leden (bijv. ouders) ook een “V.V. Beekbergen Clubcard” aanvragen?

Ja, die kunnen een pas bij de bar van de Kantine afhalen. Wel even vermelden van wie je de ouder bent

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?

Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je “VV Beekbergen Clubcard”. Eventueel resterend saldo kan, na inlevering van de pas bij de penningmeester, worden gerestitueerd.

Wat doe ik bij verlies van de clubcard?

• Blokkeer het saldo op www.mijnlcs.nl (= mijnkniponline.nl)

• Wanneer de oude clubcard binnen een week wordt gevonden kan deze gedeblokkeerd worden.

• Wanneer deze niet gevonden wordt: Er zal een nieuwe pas beschikbaar gesteld worden tegen kostenverrekening van € 5.

• Vervolgens kan het oude saldo aan de nieuwe clubcard worden gekoppeld.

Hoe worden de kosten voor een nieuwe pas verrekend?

De kosten (€5,00) voor een nieuwe pas worden direct verrekend via het uitstaande saldo. Bijvoorbeeld: iemand heeft een uitstaand saldo van €80,00, dan wordt het saldo aangepast naar €75,00. Ander voorbeeld: stel het saldo is €0,00, dan wordt het saldo aangepast naar €-5,00.

Ik heb nog een andere vraag.

Voor alle andere vragen stuur je een mailtje naar [email protected] of vraag het aan 1 van de medewerkers van de bar.