Kledingfonds

V.V. Beekbergen heeft een kledingfonds. Dit fonds heeft als doel elk spelend lid te voorzien van een correct clubtenue en sporttas. Kleding en tassen zijn eigendom van de vereniging, leden krijgen deze spullen in gebruik. Voor het gebruik gelden regels. Deze regels staan in het Reglement Kledingfonds V.V. Beekbergen (versie december 2017). Voor de ingebruikname van de kleding wordt een bruikleenovereenkomst ondertekend waar het reglement onderdeel van uitmaakt. Bekijk hier de Bruikleenovereenkomst (versie december 2017)

Kledingcommissie
De Kledingcommissie is verantwoordelijk voor de organisatie en planning van activiteiten die met kleding- en tassenuitgave, beheer en ontvangst te maken hebben. Hieronder valt ook het waarborgen dat alle spelers/teams beschikken over het juiste sporttenue en bijbehorende tas.

De kledingcommissie V.V. Beekbergen bestaat uit:
Gerie van den Berg-te Winkel               06-36 18 37 71 (coördinator)
Ingrid Pasveer                                       06-40 24 55 96
Marco Steverink                                    06-51 65 63 10

Indien u vragen heeft over kleding en/of tas dan, bij voorkeur, per e-mail contact opnemen via [email protected].