1e thuiswedstrijd levert nieuwe bijnaam speler op!

SC Rheden 1

24 september 2023 14:00

J.W. Reijnen

Sportpark Veldhof
Veldhofweg 31
7361TA
BEEKBERGEN
tel. 055-5061928

Te beginnen met een nieuwe debutant in “pietertje van de week”. Deze week is Colin Jack aan de beurt om het Pietertje van de week shirt te dragen. Hij wist met penalty schieten niet te scoren en mag zich nu aansluiten bij de groep “Pietertjes van de week”.

Afgelopen zondag is de competitie van start gegaan en mocht beekbergen aantreden tegen de kampioen uit de 4e klasse, SC Rheden. Na een voorbereiding, waarin  Beekbergen is doorgekomen in de beker, mocht er nu voor het ‘echie’ gespeeld worden. De beginfase van de wedstrijd liet Rheden Beekbergen de bal rond spelen en werd er geloerd op de counter. Gaandeweg de wedstrijd begon Rheden hoger druk te zetten, hier had Beekbergen moeite mee. Het fluitsignaal van de scheidsrechter klonk en Beekbergen ging met 0-0 de rust in.

De 2e helft wist Rheden ook nog weerstand te bieden en wisten ze door een paar goede reddingen van de keeper op 0-0 te blijven. Aan het einde van de 2e helft wist Beekbergen toch nog het net te vinden. Een goeie loopactie van rico leidde tot een goal van onze man of the match: Galia (Jesse). Deze wedstrijd heeft ons niet alleen 3 punten opgeleverd, maar ook een nieuwe bijnaam: langharige teckel rico. Na een stevige tackel op Timme waarna Rico graag een rode kaart wou zien van de scheidsrechter, wat niet gewaardeerd werd door een aantal tegenstanders werd Rico benoemd tot langharige teckel.

Volgende week treed Beekbergen om 14:00 aan tegen SML in een uitwedstrijd. SML wist gelijk te spelen tegen VDZ, zien wij jullie dan ook langs de lijn staan?