Warnsveldse Boys - Beekbergen 0-4

7231DW
WARNSVELD
tel. 0575-522611

Twee weken geleden was het ook weer op donderdag tijd voor pieter van de week de opdracht was de bal zo dicht mogelijk bij de dug-out schieten hierbij lag de bal van Jori het verste van dug out af hij moest dus afgelopen week met het wel bekende roze shirtje trainen.

Na 3 weken geleden tegen Lochem gespeeld te hebben, mochten de spelers van het eerste elftal deze week aantreden tegen Warnsveldse Boys. Gelukkig werd ook dit keer op tijd het juiste adres gedeeld, waardoor iedereen op tijd bij de juiste club arriveerde en wij ons konden klaarmaken voor de wedstrijd.

De wedstrijd begon gelijk opgaand tussen de beide ploegen. Na een kwartier spelen opende Warnsveldse boys de score en vlak voor rust zetten zij ook de 2-0 op het scorebord. Op een afgekeurde goal wegens buitenspel na creëerde we weinig mogelijkheden om te scoren.

In de tweede helft was het aan ons om de score om te draaien, echter bleef het spelbeeld hetzelfde en had Warnsveldse Boys de overhand. Richting het einde van de wedstrijd lieten wij ons gemakkelijk voorbij spelen en breidde Warnsveldse Boys de score uit naar 4-0 waar de wedstrijd ook in eindigde.