Natte klossen!

6991ZR
RHEDEN
tel. 026-2136465

Afgelopen zondag mocht het eerste elftal weer aantreden tegen Rheden. Een tegenstander waartegen eerder dit seizoen al 3 punten in Beekbergen waren gebleven, was nu de mogelijkheid om ze op te halen in Rheden. Na de gewonnen ‘6-punten-wedstrijd’ van vorige week was er weer de kans om tegen een directe concurrent goeie zaken te doen. De groep was ruim op tijd aanwezig in Rheden om nog een goeie veldinspectie te doen van het natuurgras veld.  Conclusie: de klossen zouden nog wel eens nat kunnen worden. In de eerste helft van de wedstrijd kwamen beide ploegen tot kansen, maar toch gingen de teams de kleedkamer in met de beginstand. In de kleedkamer van Beekbergen heerste dan wel de sfeer van ‘er valt hier wat te halen’. Die sfeer was niet direct te proeven in de tweede helft want Rheden kwam scherper uit de rust en wist ook tot een 1-0 voorsprong te komen. De Beekbergenaren gaven niet op en herpakte zich. Na een voorzet waarbij Timme in duel kwam met de keeper, kon Rens de bal opvangen in de 16-meter en schoot deze overtuigend binnen. Die 1-1 werd ook de eindstand. Een punt voor beide ploegen was achteraf een terechte uitslag, maar toch met een bittere nasmaak omdat er misschien toch nog wel meer te halen viel. Nu ligt de competitie voor 2 weekenden stil ivm carnaval en vakantieperiode, maar op 25 februari mag het vlaggenschip thuis weer aantreden tegen SML. Bent u er dan ook?