JO19-3 team

7 november 2023 16:15

Enige tijd geleden zijn wij benaderd door het COA met het verzoek om één van onze velden overdag ter beschikking te stellen voor voetbalactiviteiten door de minderjarige asielzoekers die momenteel in het Fletcher hotel verblijven.

Om een zinvolle dagbesteding voor deze jongens niet in de weg te staan hebben wij onder voorwaarden hieraan onze medewerking verleend. De jongens mogen alleen door-de-weeks, overdag en onder begeleiding, gebruik maken van ons kunstgrasveld.

Tijdens de gesprekken die wij hebben gevoerd kwam ook het idee vanuit het COA om te kijken of we een team mee konden laten doen in de competitie. Dit heeft er uiteindelijk in geresulteerd dat we een geheel nieuw team in de leeftijdscatergorie JO19-3 op de been hebben kunnen brengen. Dit team zal gaan spelen in de 4e klasse, dezelfde klasse waarin ook onze JO19-2 speelt. De trainingstijden van het team zullen zijn op maandag en woensdagavond van 20.00 uur t/m 21.30 uur.

De COA jongens zijn allemaal lid geworden van onze vereniging; help ze daarom een beetje waar het kan of probeer een praatje met ze te maken (Engels). Geef ze in ieder geval een warm welkom!