Verlenging samenwerking Danny van Engeland en Piet Panman

25 januari 2024 8:30

Wij zijn blij u te kunnen informeren dat wij ook voor komend seizoen (2024 – 2025) Danny van Engeland hebben weten vast te leggen als hoofdtrainer.

De afgelopen 2½ seizoenen heeft Danny al bewezen een (meer dan) goede trainer te zijn voor onze hoofdmacht. Naast zijn trainerskwaliteiten is Danny ook een op en top clubman, die mensen weet te motiveren om zich op allerlei ander vlak in te zetten voor de club. Daarnaast heeft hij een mooie band met de spelersgroep.

Naast Danny hebben wij ook Piet Panman weer weten vast te leggen als assistent trainer. Een trainer met een schat aan ervaring en kennis, die tot op het hoogste niveau training heeft gegeven! Wij voelen ons dan ook zeer vereerd dat Piet zijn skills wil delen binnen onze club en de spelers individueel naar een hoger plan wil brengen!

Met Piet en Danny hebben wij een trainersduo waar menig amateurclub alleen maar van kan dromen. We hebben er dan ook het volste vertrouwen in dat ook 2024-2025 een mooi sportief seizoen gaat worden!Danny_van_Engeland.jpegrden! Piet_Panman.jpg