Beleid teamindelingen jeugd

22 april 2024 10:00

Eén keer per jaar wordt de teamindeling vastgesteld voor het volgende seizoen. Deze teamindeling wordt na afloop van het lopende seizoen bekend, waarbij het streven is dit voor de einddag te doen.

De indeling vindt plaats vanuit verenigingsbelang met oog voor het individuele lid. Daar wordt mee bedoeld, dat altijd naar het totaalplaatje gekeken wordt; wat is het beste s voor de vereniging, alle leden tezamen. Natuurlijk wordt ook het belang van ieder individueel lid in acht genomen, maar dit individuele belang kan nooit zwaarder wegen dan dat van een ander individu, het team en de vereniging.

Indeling van teams is als gevolg van steeds veranderende situaties een voortdurend proces. Deze indeling vindt altijd zorgvuldig en op integere manier plaats op basis van de op dat moment bekende feiten en omstandigheden. Gemaakte keuzes willen we goed en op de juiste wijze uit kunnen leggen, overigens zonder moeilijke gesprekken uit de weg te gaan.

Lees hier hoe de ideale indeling in zijn werk gaat.