FC Apeldoorn bij VV Beekbergen

31 maart 2023 14:30

Afgelopen maandag was FC Apeldoorn te gast bij V.V. Beekbergen.

Belinda Kerkhove sprak met trainer Danny van Engeland (eerste elftal) en de spelers Cas Mulder, Enzo de Boer en Timme de Ru. Met Christiaan Buitenhuis en Henk van de Put is de stand van zaken in de diverse afdelingen v..w.b de Apeldoornse clubs natuurlijk weer besproken en als laatste kwam de Omnisport vereniging i.o. ter sprake met de voorzitters van TV Beekbergen, Tom Bouwmeester; de BSV, Ron Bakker; VV Beekbergen, Floris de Ru; en de voorzitter van Omnisport Beekbergen, Jan Blom. Met beelden van de (recente) wedstrijd VV Beekbergen tegen ABS.

De uitzending is hier via het You Tube kanaal van FC Apeldoorn te zien.